Forum LARP LARP "Zajazd"
Witaj w naszych skromnych progach.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasady na LARPa w Czersku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LARP "Zajazd" Strona Główna -> LARPy z ASG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skejwen
Franz



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czersk

PostWysłany: Wto 17:05, 31 Lip 2007    Temat postu: Zasady na LARPa w Czersku

Hej

Na wspomnianym LARPie przed niedzielną strzelanką będą obowiązywały następujące zasady:

Opisane w temacie: Mechanika walki LARPów Neuroshima bez wykorzystania broni PCV.

Oraz dodatkowo:
Krwawienie – postać, która staje się ranna krwawi przez 60 sekund, a następnie umiera (staje się zabita). W tym czasie może zostać na niej użyty medpak, który powstrzymuje krwawienie i przywraca postaci 1 PŻ.
Medpaki – użycie medpaka trwa 10 sekund. Każda postać może użyć medpaka sama na sobie, by powstrzymać krwawienie i przywrócić sobie pierwszy PŻ. Odliczanie „do śmierci” wynikające z krwawienia jest przerywane w momencie rozpoczęcia używania medpaka (w momencie wzięcia go w dłoń)
Medycy – tylko postacie będące medykami mogą używać medpaków na innych rannych, powstrzymując tym samym ich krwawienie i przywracając pierwszy PŻ. Medycy, mogą także użyć medpaka do przywrócenia kolejnego PŻ z limitu (jeśli postać posiada limit większy niż 1)
Pancerz – postacie mogą posiadać / znajdywać / kupować pancerz (oznaczany trójkątną naklejką na stroju). Każda naklejka oznacza jeden Punkt Pancerza (PP), który działa analogicznie do PŻ (potrafi wytrzymać jedno trafienie/postrzał, po czym niszczy się). Nie można odzyskać straconego PP. Jedna postać może posiadać najwyżej 3 PP.
Amunicja – w grze amunicja jest ograniczona i występuje w dwojaki sposób – jako limit kulek w posiadaniu postaci oraz jako rekwizyty (opisane kartoniki). Przekazywanie amunicji wiąże się z koniecznością przeliczenia limitów postaci na nowo (jeden gracz sobie odlicza, drugi dolicza). Rekwizyty umożliwiają sytuację znalezienia lub zdobycia amunicji oraz usprawniają handel. Gracz zawsze używa tylko swoich kulek i musi pamiętać ile limitu mu jeszcze zostało.
Nietypowe istoty – w grze mogą występować nietypowe istoty, które oznaczane są wstążkami odpowiedniego koloru na ramieniu. Są to:
o Mutanty – kolor niebieski
o Maszyny Molocha – kolor żółty
Wobec nietypowych istot mogą działać trochę inne zasady, niż innych postaci. Należy wyjść z założenia „nietypowa istota wie lepiej” i przyjąć regułę, którą ta postać deklaruje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LARP "Zajazd" Strona Główna -> LARPy z ASG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin