Forum LARP LARP "Zajazd"
Witaj w naszych skromnych progach.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LARP Neuroshima w ferie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LARP "Zajazd" Strona Główna -> LARPy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Nie 18:08, 11 Lut 2007    Temat postu:

a czy kozie gdzieś nie wyjeżdża?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Delanov
Zaufany gość



Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Random Spawn

PostWysłany: Nie 18:37, 11 Lut 2007    Temat postu:

Co do uczestnikow - moj brat Pawel (balif) tez planuje wziasc udzial w larpie.
Zatem zglaszam go w jego imieniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozee
Przyjaciel Zajazdu



Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: brać kase na browar?

PostWysłany: Pon 14:59, 12 Lut 2007    Temat postu:

Zgłoszenie przyjęte, postać zostanie wysłana w formie elektronicznej do niego na priv przez forum zajazdu;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
Stajenny



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrówik (pod Czerskiem)

PostWysłany: Wto 12:18, 13 Lut 2007    Temat postu:

Ja też chcę!!! ... To co weźmiecie mnie? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 14:50, 13 Lut 2007    Temat postu:

Witajcie
z powodu takiego, że Koziemu się wyjazd nieco przesunął, mamy pewne opóźnienie. Ja siedzę w domu, dopisuje i uzgadniam Wasze role. Dziś zacznę je rozsyłać(muszę zadecydować, kto dostanie która rolę), ale pewnie skończę dopiero jutro. Więc nie denerwujcie się. Wszystko wkrótce sie pojawi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 15:59, 13 Lut 2007    Temat postu:

Witajcie
z powodu takiego, że Koziemu się wyjazd nieco przesunął, mamy pewne opóźnienie. Ja siedzę w domu, dopisuje i uzgadniam Wasze role. Dziś zacznę je rozsyłać(muszę zadecydować, kto dostanie która rolę), ale pewnie skończę dopiero jutro. Więc nie denerwujcie się. Wszystko wkrótce sie pojawi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 16:16, 13 Lut 2007    Temat postu:

Wszystkich, którzy nie dostali jeszcze postaci proszę o kontakt przez priva. Informacje mechaniczne i udogodnienia oraz poprawki doślę jutro. Jeżeli macie jakieś uwagi, dajcie znać. Wyraźnie wypunktowane cele postaci i jej sprzymierzeńców oraz wrogów dostaniecie jutro, najpóźniejw czawartek. Na razie macie tyle, żeby złapać klimat i zacząć kompletować strój Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Viktor Mortis
Stajenny



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chynów

PostWysłany: Wto 21:13, 13 Lut 2007    Temat postu:

Ech.. właśnie się dowiedziałem (w niecie pojawił się najnowszy plan zajęć), że już 17-18 mam studia i nie dam rady przyjechać. Sad Nie dostałem postaci więc może zostałem pominięty w jakiś sposób i tym razem nie będę się o to wkurzał Very Happy

Przepraszam za problem i pozdrawiam. Boski.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 12:21, 14 Lut 2007    Temat postu:

No więc dobrze. Większość postaci wysłana. Czas na oficjalne informacje o LARP-ie.

Odbędzie się on 18 lutego, czyli w niedzielę

Zbiórka o 10.30 w Górze Kalwarii. Pytanie: czy ktoś, kto nie wie gdzie Kozi orientacyjnie mieszka będzie jechał sam? Od tego zależy, czy spotkanie odbędzie sie w centrum miasta(gdzie stają autobusy i są punkty orientacyjne), czy też pod wzmiankowanego blokiem.
Stamtąd przejedziemy na miejsce LARP-a. Jest ono nad Wisłą i nie charakteryzuje się poza walorami krajobrazowymi niczym szczególnym, więc organizatorzy prowadzą.

Planujemy rozpocząć o 11.

LARP jest nieduży liczbowo, więc i czasowo nie powinien przekroczyć 3 godzin. Sądzimy, że będzie nawet krótszy.

Weźcie ze sobą manierki lub piersiówki z czymś do picia. Jako że zabawa nie będzie zbyt długa, a klimat gry temu nie sprzyja(kilka postaci już wysłanych wie, o co chodzi), nie będzie jedzenia. Picie w ten sposób zaplanujcie we własnym zakresie.

Tyle w kwestiach organizacyjnych.
Wszystkich, którzy dotąd musieli zrezygnować z LARP-a serdecznie w imieniu swoim i Koziego zapraszam na następnego LARP-a naszego duetu lub organizowanego indywidualnie. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 14:39, 14 Lut 2007    Temat postu:

Uwaga, uwaga
wszytskie postaci na LARP-a zostały rozesłane przez priva. Jeżeli znacie kogoś, kto bierze udział w LARP-ie, a rzadko tu zagląda, dajcie mu znać. Niech też będzie miał czas przygotować rolę.

A teraz mechanika:
jest prosta jak konstrukcja cepa.

Zasadniczo mechaniką rozwiazujemy tylko kwestie walki. Wszelkie krycia się, skradania itp. zależą tylko i wyłącznie od waszych osobistych zdolności. Jeżeli ktoś ma jakąś specjalną umiejętność, to będzie mu to wysłane dzis wieczorem albo jutro rano. Zasadniczo wtedy hasłem jej uzycia jest powiedzenie osobom, które moga cos zauważyć słowa "Niepostrzeżenie" i wykonanie czynności.
Wszelkie nadużycia zaufania pozostałych graczy będa surowo karane

Walka bronią:
Iron Angels mają takie zboczenie, że lubią, po prostu lubią, naparzac się mieczami i toporami. W pojedynkach załatwiają większość kwestii zwiazanych z konfliktami wewnątrz gangu. W związku z tym będzie mogło dojść do walki bornią białą przy użyciu takiego sprzętu, jaki jest wykorzystywany i na Zajeździe(broń bezpieczna).

Tu drobne pytanie: Kozi miał zapytać, czy można prosić o przywiezienie do Góry zasobów Zajazdowych. Czy to zrobił? Jeśli nie, to ja uprzejmie proszę.

Zasadniczo postać wytrzymuje dwa trafienia(tu mogą pojawić się różnice, dostaniecie info). Potem umiera i tylko szybka pomoc medyczna moze to powstrzymać.

Zbroja powstrzymuje jedno dodatkowe trafienie. Na zbroję trzeba mieć zgodę organizatorów.

Strzelanie:
Stany po Apokalipsie to nie ogrodek cioci Jadzi. Wszyscy to wiedzą, tak samo jak zdają sobie sprawę, że kto zarobi kulkę, ten zwykle od razu jest trup. Dlatego większość ludzi nosi ze sobą spluwy. A już gangerzy w zasadzie na pewno.

Każda postać będzie miała przypisaną wartość swej Celności. Jako że to już zależy mniej od budowy i zdolności gracza, a bardziej od postaci, jest to czysto mechaniczne rozwiązanie.
Celność oznacza ile monet może rzucić gracz, gdy wyciągnie spluwę i do kogoś strzeli. Każdy orzeł to trafienie zadane celowi. Cel wytrzymuje tyle trafień, co przy walce bronia białą.

Zbroja nie chroni przed kulami. Nikt tu nie nosi ciężkich pancerzy(bo na cholerę), a przez cienką blachę kule przechodzą jak przez masło.

MOD EDIT
Pozwalam sobie na edycję i wprowadzenie ustaleń z postów poniżej, żeby nie wprowadzać w błąd tych co jeszcze mechaniki nie przeczytali:

Szansę trafienia można modyfikować przez następujące zachowania:
-1 moneta jeśli cel jest ukryty za drzewem lub porównywalną osłoną
-1 moneta jeśli cel leży na ziemi
-1 moneta jeśli cel biegnie
-1 moneta jeśli strzelający biegnie
-1 za strzelanie do walczących bronia białą
Te modyfikatory sumują się.

Czyli jeśli dwóch gangerów z celnością 4 pruje do siebie kryjąc się za drzewami, każdy z nich będzie rzucał trzema monetami(dla każdego -1 za osłonę przeciwnika)

Koniec MOD EDIT
Skejwen




Jeżeli ktoś wchodzi w zwarcie ze strzelającym, tzn. zaszarżował bądź z ukrycia zaatakował przeciwnika, to najpierw obydwie strony dostają po trafieniu, a potem zaczyna się walka bronią białą, bez możliwości strzelania.

Jeżeli strzela się do walczących bronią białą wszystkie reszki to trafienia w osobę, która nie jest celem.

Jeżeli macie jakieś pytania, słucham.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
balif
Ochroniarz



Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z więziennej celi

PostWysłany: Śro 15:57, 14 Lut 2007    Temat postu:

Nie bardzo rozumiem czemu osoba kryjąca się za drzewem dostaje ujemny modyfikator do celności. Krycie się za osłoną trochę traci sens bo jeżeli jeden z przykładowych gangerów jest ukryty za drzewem a drugi stoi w szczerym polu to i tak każdy z nich rzuca trzema monetami. Osłona nie daje przewagi a chyba powinna.

Czy jeżeli każdy z gangerów położył by się za drzewem to nie mieli by się szans trafice?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 21:21, 14 Lut 2007    Temat postu:

I właśnie o to chodzi. Prawdopodobieństwo, że trafią się w takiej sytuacji jest raczej nikłe.

Strzelanie zza osłony wymaga wystawiania co jakiś czas głowy, oddawania strzału i chowania się znowu. Jeżeli ktoś wystawi tylko rękę, to wogóle nie ma szans trafić, chyba, ze przypadkiem. Dlatego ten, kto zza niej strzela też na ujemny modyfikator.

Jak to kiedyś powiedział ktoś mądry: "w bitwie większość żołnierzy nie ma nawet czasu by strzelać. Za bardzo są zajęci tym, by przeżyć."

I ten cytat nie pochodzi wbrew pozorom z literatury pięknej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Delanov
Zaufany gość



Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Random Spawn

PostWysłany: Czw 12:14, 15 Lut 2007    Temat postu:

Mechanika prosta i przez to niezla.
Jedyna uwaga do zasady sumowania modyfikatorow.
Bo o ile generalnie jest ok, to podobnie jak balif - uwazam za ten kto strzela zza zaslony nie powinien dostawac minusa, bo w takiej sytuacji chowanie sie nie ma sensu.

Podobnie, jak rozumiem, minus dostanie sie za strzelanie z pozycji lezacej, czyli teoretycznie z przycelowania. Bo modyfikator bedzie dotyczyl zarowno lezacego, jak i tego kto do niego strzela.

To odbiera jakiekolwiek mozliwosci taktycznych zagran.

Ja bym proponowal zdjac dla strzelajacego kare za oslone i lezenie.
cala reszta, w tym zasady z biegiem i strzelaniem do walczacych sa super.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 12:26, 15 Lut 2007    Temat postu:

Myślałem o tym w nocy i tak:
zgoda. Leżenie i osłona nie będą dawać ujemnych modyfikatorów dla strzelającego. Jeśli sie już strzelanina zacznie, niech wszyscy mają zabawę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skejwen
Franz



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czersk

PostWysłany: Czw 17:11, 15 Lut 2007    Temat postu:

Mam jedno pytanie, choć jestem prawie pewien odpowiedzi, lepiej zapytam:

deailon napisał:
Zasadniczo postać wytrzymuje dwa trafienia(tu mogą pojawić się różnice, dostaniecie info). Potem umiera i tylko szybka pomoc medyczna moze to powstrzymać.


Czy to znaczy, że umiera przy trzecim trafieniu? czy może po drugim?

Skejwen


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LARP "Zajazd" Strona Główna -> LARPy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin