Autor Wiadomość
deailon
PostWysłany: Wto 12:09, 22 Sie 2006    Temat postu:

A wiesz, że to nie jest głupi pomysł. Dziś wieczorem będe miał więcej czasu, to moze sam założę. Będzie warto, bo wiele rzeczy się wydarzyło, o których nie biorący w nich udziąłu nie mają pojęcia. A plotki przez 3 tygodnie pewnie się rozeszły
Kozee
PostWysłany: Wto 10:36, 22 Sie 2006    Temat postu:

Hmm chyba nie tylko Orgowie, ja na ten przykład też nic o starciach na gołe klaty na poprzdnim Zajeździe nie słyszałem:P

Uchyl rąbka tajemnicy: kto się bił i kiedy?

I tu kończymy skoki od tematu jakim jest mechanika. Jeśli chcecie mogę Wam założyć topic: "Wspomnienia z Zajazdu I" i tam będzie miejsce na takie rzeczy. Przepraszam, ale chcielibyśmy żeby forum było czytelne.
MOD Mahtar
deailon
PostWysłany: Pon 23:16, 21 Sie 2006    Temat postu:

Oj, Banan, wszyscy wiedzą, że Ty nie będziesz przestrzegał mechaniki. PRzecież to zasada w każdym systemie.
Co do bezpiecznej broni: da sie zrobić bezpieczną kuszę-np. paintbolową- brudzącą. Łuk jest zbyt prosty, by zamaskować w nim cokolwiek, co by dobrze oddało jego efekty. Zresztą strzały lecą, nomen omoen, po łuku, więc wszytsko, co strzela na wprost odpada.
Może więc zostańmy przy szyszkach albo zrezygnujmy z łuków, żeby nie psuc zabawy.
Bo przecież nagle wiewióki zaczną nam wykańczać Zajazdowiczów Razz
Ps. Walka wręcz była używana na poprzednim LARP-ie. Za długa przerwa, czy Orgowie nie zauważyli?
Kozee
PostWysłany: Sob 11:03, 19 Sie 2006    Temat postu:

Moim zdaniem mechanika jest prosta i czytelna.

To czy będzie przestrzegana to osobny problem i jest on zależny tylko od graczy, to oni muszą poznać tą mechanikę i stosować się do niej. Jeśli gracze nie zarzucą sobie dyscypliny to nikt tego nie zrobi bo Orgów nie będzie wszędzie.

Proponuje więc, aby dla dobra zabawy każdy gracz zapoznał sie z mechaniką i PRZESTRZEGAŁ jej na LARPie (ufo już o tym mówił ale jest to na tyle ważne że chyba warto powtórzyć).
Banan
PostWysłany: Pią 13:47, 18 Sie 2006    Temat postu:

to dość dobra mechanika ale jest jej dużo no i bedzie trudno jej przestrzegać w ferworze gry troche mniej formalizmu
Bedzie dobrze mam nadzieje i pamietajcie zawołanie tchórzy tylko nie po twarzy:D
Banan
PostWysłany: Pią 12:59, 18 Sie 2006    Temat postu:

dobrze siąde, przeczytam, rozgryze , zrobie przepaka:P
Skejwen
PostWysłany: Czw 15:13, 17 Sie 2006    Temat postu:

Rozumiem wasze obawy co do faktycznie strzelających łuków. Pozostawiamy to jedynie jako opcje i będzie ona BARDZO restrykcyjnie sprawdzana, czy aby łuk nie jest za silny, albo strzały zbyt groźne. Jeśli ktoś ma ambicje stworzyć bezpieczny łuk, czy kusze - bardzo dobrze, może znajdzie jakieś nowatorskie rozwiązanie. Domyślnie jednak używamy szyszek i broni strzeleckiej używanej jako rekwizyt.

Co do walki wręcz - to wiem, że jest dziwaczna, jednak podobnie do historycznego zrywania pasków. Jest to mało grywalne, ale też ciężko o coś lepszego. Przypuszczam, że i tak będzie stosowana sporadycznie (na ostatnim Zajeździe nikt nie używał). Jest to z resztą materiał na inny temat.
ufo
PostWysłany: Czw 14:46, 17 Sie 2006    Temat postu:

Wydaje mi się, że rzut np. szyszką lub czymś niegroźnym jest ok... Choć moim zdaniem nie da się dobrze odwzorować łuku i sugerowałbym nieposługiwanie się łukiem... Wiadmo, że i tak każdy zrobi jak chce, ale ja osobiscie nie spotkałem się z "dobrym łukiem" w LARP - ach.
Kuba Z.
PostWysłany: Czw 11:54, 17 Sie 2006    Temat postu:

Bardzo fajny pomysł z klasami postaci i profesjami. Aż chce się grać. Ech.
Stanowczo odradzam łuki z których można strzelać- nawet atrapa może wystrzelić strzałę mogącą okaleczyć albo nawet zabić człowieka. A wtedy organizatorzy LARP-a mogą pójść siedzieć(i to z kilku przepisów na raz, bo chyba nie załatwiliście sobie pozwoleń u starosty i komendanta policji?).
Walka wręcz bez broni jest jakaś nieczytelna dla mnie.
Poza tym wydaje się, że będzie jeszcze ciekawiej niż poprzednio.Smile
Banan
PostWysłany: Wto 11:25, 15 Sie 2006    Temat postu:

jest wtorek banan nie ma co riobic pora rozgryść mechanike by zrobić przepaka a tak na poważ nie to są jakieś problemy z serwerem no cóż . bardzo sie ciesze że nie bedzie umiejek bo to daje większa swobode przy odgrywaniu , a oto właśnie chodzi. miejmy nadzieje że pokonamy trudności.

Link powyżej nie działał bo przecinek się wdarł do niego. Już poprawione, a serwer na który wskazuje działa raczej bez przerw i stabilnie więc powinno być ok.
MOD Skejwen
Skejwen
PostWysłany: Pią 22:21, 11 Sie 2006    Temat postu:

Dziś jest piątek, a nowa mechanika pojawiła się na stronie. Smile
Jutro pojawi się krótki wpis o magii, która w całości będzie przedstawiana jedynie magom.

Przypominam, na stronę wchodźcie przez www.zajazd.w.pl , a nie przez nazwe serwerową, bo serwer nam się coś często zmienia.
Kozee
PostWysłany: Czw 12:21, 10 Sie 2006    Temat postu:

Już nie mogę się doczekać Very Happy
Mahtar
PostWysłany: Czw 9:26, 10 Sie 2006    Temat postu:

Zmiany w mechanice poszly w kierunku jej uproszczenia z mysla o takich wlasnie sytuacjach. Odeszliszmy od baldurowych klimatow tworzenia postaci i sklonilismy sie bardziej w strone czegos mniej przerywajacego gre i wydluzajacego czas do jej rozpoczecia.
Niebawem wszystko bedzie.
ufo
PostWysłany: Czw 0:00, 10 Sie 2006    Temat postu:

Miło.

A bliżej LARP - a warto będzie cisnąć ludzi, aby się z tą mechaniką zaznajomili... Pamiętam jak niektórzy czytali opisy umiejek dopiero na LARP - ie i rozdzielali punkty (exemplum: Banan) Very Happy
Mahtar
PostWysłany: Śro 10:40, 09 Sie 2006    Temat postu:

Najdalej do piatku bedzie nowa wersja zajazdowej mechaniki, nieco uproszczona. Zreszta sami zobaczycie Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group