LARP "Zajazd"
Witaj w naszych skromnych progach.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum LARP "Zajazd" Strona Główna
->
LARPy z ASG
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
ORKONY i inne
----------------
Pogadanki
Trzewia Molocha - Bananowe studio
LARPy
Dwudniówka 2010
Air Soft Gun
----------------
LARPy z ASG
Strzelanki ASG
Porady
Zajazd
----------------
Ogłoszenia
Najbliższa gra
Świat gry
Mechanika
Forum i strona www
Wrażenia po grze
Zajazd II - Potęga żywiołów
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Skejwen
Wysłany: Wto 17:05, 31 Lip 2007
Temat postu: Zasady na LARPa w Czersku
Hej
Na wspomnianym LARPie przed niedzielną strzelanką będą obowiązywały następujące zasady:
Opisane w temacie:
Mechanika walki LARPów Neuroshima
bez wykorzystania broni PCV.
Oraz dodatkowo:
Krwawienie
– postać, która staje się ranna krwawi przez 60 sekund, a następnie umiera (staje się zabita). W tym czasie może zostać na niej użyty medpak, który powstrzymuje krwawienie i przywraca postaci 1 PŻ.
Medpaki
– użycie medpaka trwa 10 sekund. Każda postać może użyć medpaka sama na sobie, by powstrzymać krwawienie i przywrócić sobie pierwszy PŻ. Odliczanie „do śmierci” wynikające z krwawienia jest przerywane w momencie rozpoczęcia używania medpaka (w momencie wzięcia go w dłoń)
Medycy
– tylko postacie będące medykami mogą używać medpaków na innych rannych, powstrzymując tym samym ich krwawienie i przywracając pierwszy PŻ. Medycy, mogą także użyć medpaka do przywrócenia kolejnego PŻ z limitu (jeśli postać posiada limit większy niż 1)
Pancerz
– postacie mogą posiadać / znajdywać / kupować pancerz (oznaczany trójkątną naklejką na stroju). Każda naklejka oznacza jeden Punkt Pancerza (PP), który działa analogicznie do PŻ (potrafi wytrzymać jedno trafienie/postrzał, po czym niszczy się). Nie można odzyskać straconego PP. Jedna postać może posiadać najwyżej 3 PP.
Amunicja
– w grze amunicja jest ograniczona i występuje w dwojaki sposób – jako limit kulek w posiadaniu postaci oraz jako rekwizyty (opisane kartoniki). Przekazywanie amunicji wiąże się z koniecznością przeliczenia limitów postaci na nowo (jeden gracz sobie odlicza, drugi dolicza). Rekwizyty umożliwiają sytuację znalezienia lub zdobycia amunicji oraz usprawniają handel. Gracz zawsze używa tylko swoich kulek i musi pamiętać ile limitu mu jeszcze zostało.
Nietypowe istoty
– w grze mogą występować nietypowe istoty, które oznaczane są wstążkami odpowiedniego koloru na ramieniu. Są to:
o Mutanty
– kolor niebieski
o Maszyny Molocha
– kolor żółty
Wobec nietypowych istot mogą działać trochę inne zasady, niż innych postaci. Należy wyjść z założenia „nietypowa istota wie lepiej” i przyjąć regułę, którą ta postać deklaruje.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin